OFERTA
Oferujemy kompleksowe usługi w zakresie wdrożenia oraz koordynowania procesu ochrony danych osobowych, zgodne z aktualnym stanem prawnym, który na bieżąco monitorujemy.
ZAKRES USŁUGI
SREBRNY
(PODSTAWOWY)
Idealny dla małych organizacji z niską liczbą oraz fluktuacją pracowników.
INFORMOWANIE O OBOWIĄZKACH SPOCZYWAJĄCYCH NA ADMINISTRATORZE
REAGOWANIE NA INCYDENTY BEZPIECZEŃSTWA ZGODNIE Z ART. 33 I 34 RODO
WSPÓŁPRACA Z ORGANEM NADZORCZYM
PEŁNIENIE FUNKCJI
PUNKTU KONTAKTOWEGO
DLA OSÓB FIZYCZNYCH
KONSULTACJE W KWESTII ZAPISÓW
W UMOWACH DOTYCZĄCYCH POWIERZENIA DANYCH
KONSULTACJE W ZAKRESIE WPROWADZANIA NOWYCH ROZWIĄZAŃ INFORMATYCZNYCH
INFORMOWANIE O OBOWIĄZKACH SPOCZYWAJĄCYCH NA ADMINISTRATORZE
KONSULTACJE W KWESTII
BIEŻĄCYCH SPRAW DOTYCZĄCYCH OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
CYKLICZNY PRZEGLĄD OBSZARU WRAZ Z ANALIZĄ RYZYKA
(DZIAŁ FIRMY, KOMÓRKA ORGANIZACYJNA)
1 NA ROK
WYDANIE ZALECEŃ DO OCENY SKUTKÓW OCHRONY DANYCH
SZKOLENIE DLA PRACOWNIKÓW
RAZ NA PÓŁ ROKU
ZŁOTY
(ROZSZERZONY)
Idealny dla średniej wielkości organizacji z niską fluktuacją pracowników.
NAJPOPULARNIEJSZA
OFERTA
INFORMOWANIE O OBOWIĄZKACH SPOCZYWAJĄCYCH NA ADMINISTRATORZE
REAGOWANIE NA INCYDENTY BEZPIECZEŃSTWA ZGODNIE Z ART. 33 I 34 RODO
WSPÓŁPRACA Z ORGANEM NADZORCZYM
PEŁNIENIE FUNKCJI
PUNKTU KONTAKTOWEGO
DLA OSÓB FIZYCZNYCH
KONSULTACJE W KWESTII ZAPISÓW
W UMOWACH DOTYCZĄCYCH POWIERZENIA DANYCH
KONSULTACJE W ZAKRESIE WPROWADZANIA NOWYCH ROZWIĄZAŃ INFORMATYCZNYCH
INFORMOWANIE O OBOWIĄZKACH SPOCZYWAJĄCYCH NA ADMINISTRATORZE
KONSULTACJE W KWESTII
BIEŻĄCYCH SPRAW DOTYCZĄCYCH OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
CYKLICZNY PRZEGLĄD OBSZARU WRAZ Z ANALIZĄ RYZYKA
(DZIAŁ FIRMY, KOMÓRKA ORGANIZACYJNA)
DO 2 ROCZNIE
WYDANIE ZALECEŃ DO OCENY SKUTKÓW OCHRONY DANYCH
SZKOLENIE DLA PRACOWNIKÓW
RAZ NA KWARTAŁ
SPOTKANIE W SIEDZIBIE KLIENTA
DO 8H MIESIĘCZNIE
PLATYNOWY
(PEŁNY)
Idealny dla większych organizacji, zatrudniających ponad 100 pracowników.
INFORMOWANIE O OBOWIĄZKACH SPOCZYWAJĄCYCH NA ADMINISTRATORZE
REAGOWANIE NA INCYDENTY BEZPIECZEŃSTWA ZGODNIE Z ART. 33 I 34 RODO
WSPÓŁPRACA Z ORGANEM NADZORCZYM
PEŁNIENIE FUNKCJI
PUNKTU KONTAKTOWEGO
DLA OSÓB FIZYCZNYCH
KONSULTACJE W KWESTII ZAPISÓW
W UMOWACH DOTYCZĄCYCH POWIERZENIA DANYCH
KONSULTACJE W ZAKRESIE WPROWADZANIA NOWYCH ROZWIĄZAŃ INFORMATYCZNYCH
INFORMOWANIE O OBOWIĄZKACH SPOCZYWAJĄCYCH NA ADMINISTRATORZE
KONSULTACJE W KWESTII
BIEŻĄCYCH SPRAW DOTYCZĄCYCH OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
CYKLICZNY PRZEGLĄD OBSZARU WRAZ Z ANALIZĄ RYZYKA
(DZIAŁ FIRMY, KOMÓRKA ORGANIZACYJNA)
DO 4 ROCZNIE
WYDANIE ZALECEŃ DO OCENY SKUTKÓW OCHRONY DANYCH
SZKOLENIE DLA PRACOWNIKÓW
KAŻDORAZOWO
SPOTKANIE W SIEDZIBIE KLIENTA
DO 24H MIESIĘCZNIE
DOSTĘP DO WWW.REJESTRY.RODO.PL
ORAZ WSPÓŁPROWADZENIE
REJESTRÓW Z KLIENTEM
OBOWIĄZKI INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
Inspektor musi wypełniać swoje obowiązki w oparciu o Ustawę z dnia 10.05.2018 r. o Ochronie Danych Osobowych oraz o Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej; RODO) i jest odpowiedzialny za:
-
wypełnianie swoich zadań z należytym uwzględnieniem ryzyka związanego z operacjami przetwarzania, mając na uwadze charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania;
-
systematyczna analiza przepisów i tworzenie wytycznych w obszarze ochrony danych osobowych;
-
opracowywanie, opiniowanie oraz doprowadzanie do zawierania umów w przedmiocie powierzania danych osobowych;
-
weryfikacja, aktualizacja dokumentacji i wewnętrznych procedur dotyczących przetwarzania danych osobowych;
-
doradztwo merytoryczne, prowadzenie szkoleń na temat wytycznych, rekomendacji i dobrych praktyk oraz budowanie świadomości pracowników z zakresu ochrony danych osobowych;
-
odpowiedzialność za ochronę danych osobowych w zgodności z RODO;
-
wykonywanie czynności związanych z zapewnieniem prawa dostępu do danych
-
nadzorowanie działań Administratora w zakresie przestrzegania ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
-
ciągłe dostosowywanie organizacji do nowych wytycznych, rekomendacji i dobrych praktyk dotyczących ochrony danych osobowych;
-
reprezentowanie zleceniodawcy w kontaktach z UODO;
-
wsparcie w przypadku wystąpienia incydentów ochrony danych osobowych;
-
udzielanie osobom, których dane osobowe są przetwarzane, odpowiedzi wynikającej z prawa tych osób do kontroli przetwarzania danych;
-
rozpatrywanie skarg osób fizycznych w związku z rzekomym naruszeniem ich praw;
-
prowadzenie korespondencji z organem nadzorczym, udział w kontrolach organu nadzorczego oraz współpraca z organem nadzorczym;
-
aktualizacja dokumentacji dot. RODO. Obowiązkiem IOD będzie zapoznanie się z dokumentami i aktualizowanie ich o obowiązujące normy i przepisy;
-
przeprowadzenie weryfikacji i sprawdzenia stanu ochrony danych osobowych zakończone raportem sprawozdawczym w formie pisemnej. Wyniki raportu sprawdzającego zostaną przedstawione na spotkaniu z osobami odpowiedzialnymi;
-
przeprowadzenie analizy ryzyka w oparciu o rejestr czynności przetwarzania.
CO ZYSKASZ KORZYSTAJĄC Z NASZEJ USŁUGI ?
-
Pełnienie funkcji inspektora ochrony danych w pełnym zakresie wynikającym z RODO,
-
Konsultacje w zakresie ochrony danych osobowych,
-
Współpracę we wdrożeniu wydanych rekomendacji,
-
Wsparcie prawne Administratora,
-
Nadzór nad przestrzeganiem RODO,
-
Opiniowanie dokumentów w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami
-
Stała współpraca w bieżącej aktualizacja dokumentacji
-
Optymalizacja kosztów związanych z funkcjonowaniem IOD
-
Wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę inspektorsko-audytorską
CZĘSTO ZADAWANIE PYTANIA
-
Czy należy wyznaczyć IOD w niepublicznym zakładzie opieki zdrowotnej mając około 2 000 pacjentów?
-
W jaki sposób należy oceniać kwalifikacje osoby kandydującej do pełnienia funkcji IOD?
-
Czy członek zarządu stowarzyszenia może być w nim jednocześnie inspektorem ochrony danych?
-
Czy IOD może jednocześnie pełnić funkcję pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych?
-
Czy IOD może być osoba pełniąca funkcję kierownika komórki w organizacji?
-
Czy możliwe jest łączenie funkcji IOD z obowiązkami administratora systemu informatycznego (ASI)?
-
Czy różni przedsiębiorcy niewchodzący w skład tej samej grupy mogą powołać jednego IOD?
-
Czy podmioty publiczne mogą powołać jednego IOD poza sytuacją uregulowaną w art. 37 ust. 3 RODO?
-
Jakie gwarancje niezależności zostały przyznane IOD w przepisach RODO?
-
Czy kierownik urzędu stanu cywilnego jest administratorem i czy musi wyznaczyć IOD?