top of page
Image by Science in HD

REJESTRY RODO.PL

Nasza oferta skierowana jest do klientów współpracujących z rodo.pl w zakresie świadczenia usługi Inspektora Ochrony Danych (IOD).
 
Usługa została stworzona, by pomagać użytkownikom w codziennej pracy z dokumentami związanymi
z ochroną danych osobowych.
 
Dokumenty te mają postać plików i są tworzone przez pracowników rodo.pl
i dostosowywane we współpracy z Klientem.
 
Działania opierają się o podpisaną pomiędzy naszą firmą, a Państwa instytucją umową.

NASZA USŁUGA WPROWADZA WIELE UŁATWIEŃ DLA NASZYCH KLIENTÓW

ZAPEWNIA

BEZPIECZEŃSTWO PRZEKAZYWANIA DANYCH

WSZYSTKO JEST BACKUPOWANE W USŁUDZE

NIE MUSISZ MARTWIĆ SIĘ O SZYFROWANIE PRZESYŁANYCH PLIKÓW

REJESTRY SĄ WSPÓŁPROWADZONE PRZEZ IOD

DOKUMENTY DOTYCZĄCE WSPÓŁPRACY SĄ CAŁY CZAS DOSTĘPNE ONLINE

WSZYSTKIE DOKUMENTY AKTUALIZUJĄ SIĘ NA BIEŻĄCO

  • Czy będę musiał coś robić z dokumentacją?
    Po otrzymaniu od nas dostosowanej dokumentacji musisz ją wprowadzić w życie. Pomagamy sfomułować odpowiednie pismo i ustalamy wspólnie jak Polityka bezpieczeństwa zostanie wprowadzona. Z doświadczenia wiemy, że musi być to sposób zwyczajowo stosowany w Twojej firmie. Ustalamy też, gdzie dokumenty będą zawsze dostępne dla pracowników.
  • Kto mi przygotuje dokumentację?
    Nasi specjaliści we współpracy z Tobą. Przygotowane dokumenty weryfikujemy i dostarczamy Tobie w postaci elektronicznej. Ustalamy także kolejne kroki – wprowadzenia jej w życie.
  • Jakie dokumenty dostanę?
    Politykę bezpieczeństwa z załącznikami wymaganymi przez przepisy RODO. Do tego pismo dzięki któremu wprowadzisz ją w życie firmy. To pismo warto trzymać razem z polityką bezpieczeństwa.
  • Co muszę z otrzymanymi dokumentami zrobić?
    Wydrukuj je i trzymaj ich elektroniczną kopię. Każdy pracownik musi się z nią zapoznać w zakresie, który jest mu potrzebny do pracy. Również nowozatrudnieni muszą ją znać – najlepiej jest to zrobić, gdy pracownik będzie pierwszego dnia w pracy. Politykę udostępniaj na każde żądanie pracownika. Możesz jej kopię trzymać w ogólnie dostępnym miejscu.
  • Czy muszę je drukować?
    Nie ma takiego obowiązku jeżeli wszyscy pracownicy będą mieli dostęp do jej wersji elektronicznej.
  • Co w praktyce oznacza płatność 50/50?
    Połowę kwoty płacisz zlecając nam przygotowanie dokumentów a drugą po ich dostosowaniu i przekazaniu Tobie.
  • Od jakiej kwoty jest naliczany rabat na szkolenia z cyberbezpieczeństwa?
    Od kwot dostępnych pod adresem: link do cennika.
  • Na czym mogą pracownicy oglądać szkolenie?
    Na dowolnym urządzeniu z przeglądarką internetową i głośnikiem lub z podłączonymi słuchawkami.
  • Jak długo jest dostępne szkolenie?
    Przez 12 miesięcy do daty zakupu. Można oglądać dowolną ilość razy.
  • Co zrobić gdy pracownik w trakcie szkolenia odejdzie z firmy?
    Wpisać na to miejsce nowego pracownika. W trakcie ważności szkolenia (12 miesięcy od daty zakupu) możesz wymienić do 20% pracowników bez dopłaty.
  • Co po szkoleniu? Czy dostanę certyfikat?
    Tak, każdy pracownik który ukończył szkolenie otrzyma certyfikat z imieniem i nazwiskiem. Certyfikat jest wystawiany elektronicznie – plik pdf. Jedną kopię należy przekazać pracownikowi a drugą umieścić w jego aktach osobowych.
bottom of page